Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B906) 213 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2009.03-2016.05) 129km » AD 223 000P mahle
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b906) 213 Cdi (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2009.03-2016.05) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 223 000P MAHLE

AD 223 000P Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle AD 223 000P
137.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351198471, 70818444, 8FT 351 198-471, AD 223 000S

numer części:

AD 223 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Długość [mm]332
Kolorszary
nr EAN4057635043090

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 223 000P MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.0D-4.4D 06.02-12.10
numery OEM:
BMW      6 907 403
BMW      64536907403
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 223 000P MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.