Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 i (EA0G) (1999.03-2003.08) 109km » AD 279 000P mahle
wybrany samochód: 
Renault Megane I Cabriolet (ea0/1_) 2.0 I (ea0g) (1999.03-2003.08) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 279 000P MAHLE

AD 279 000P Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle AD 279 000P
278.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351335091, 70818498, 8FT 351 335-091

numer części:

AD 279 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Wersjaproduced by HANON
nr EAN4057635043632

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 279 000P MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.4-2.0 10.03-09.12
numery OEM:
FORD      1310196
FORD      1363197
FORD      1466513
FORD      3M5H19E647BA
FORD      3M5H19E647BB
FORD      3M5H19E647BC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 279 000P MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.