Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Kia SORENTO IV (MQ4, MQ4A) 1.6 T-GDi Hybrid (2020.06-???) 179km » OX 1237D mahle
wybrany samochód: 
Kia Sorento Iv (mq4, Mq4a) 1.6 T-gdi Hybrid (2020.06-???) 179km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 1237D MAHLE

OX 1237D Filtr oleju MAHLE

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

72486362

numer części:

OX 1237D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]78
Średnica [mm]64,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]24
Średnica wewnętrzna 3 [mm]32,8
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72,5
Grubość [mm]3,9
nr EAN4057635011990

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 1237D MAHLE

Filtr oleju pasuje do: DS DS 3 / DS 3, DS 4 II, DS 7, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 III, C4 CACTUS, C4 III, C4 SPACETOURER, C4 X 1.5D/1.6D 05.15-
numery OEM:
CITROËN      1624797780
CITROËN      9814560680
FORD      2257375
FORD      JX6Q6714AA
FORD      JX6Q6744AA
OPEL      1624797780
OPEL      3557009
PEUGEOT      1624797780
PEUGEOT      9814560680
TOYOTA      SU001A7824
VAUXHALL      1624797780
VAUXHALL      3557009
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 1237D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.