Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 1237D mahle

Filtr oleju OX 1237D MAHLE

OX 1237D Filtr oleju MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

72486362

numer części:

OX 1237D

producent:

MAHLE

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 78
Średnica [mm] 64,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 32,8
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 72,5
Grubość [mm] 3,9
nr EAN 4057635011990

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 1237D MAHLE

Filtr oleju pasuje do: DS DS 3 / DS 3, DS 4 II, DS 7, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 III, C4 CACTUS, C4 III, C4 SPACETOURER, C4 X 1.5D/1.6D 05.15-

Filtr oleju OX 1237D ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Filtr oleju OX 1237D producenta MAHLE

FORD

2257375, JX6Q6714AA, JX6Q6744AA

PEUGEOT

1624797780, 9814560680

OPEL

1624797780, 3557009

CITROËN

1624797780, 9814560680

TOYOTA

SU001A7824

numery OEM:
CITROËN      1624797780
CITROËN      9814560680
FORD      2257375
FORD      JX6Q6714AA
FORD      JX6Q6744AA
OPEL      1624797780
OPEL      3557009
PEUGEOT      1624797780
PEUGEOT      9814560680
TOYOTA      SU001A7824
VAUXHALL      1624797780
VAUXHALL      3557009
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 1237D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.