Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen SHARAN (7N1, 7N2) 2.0 TDI (2010.05-???) 140km » OX 379D mahle
wybrany samochód: 
Volkswagen Sharan (7n1, 7n2) 2.0 Tdi (2010.05-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 379D MAHLE

OX 379D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 379D
Filtr oleju OX 379D
OX 379D
mahle OX 379D Filtr oleju
Filtr oleju OX 379D mahle
Filtr oleju OX 379D mahle
Filtr oleju OX 379D mahle
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

70317084

numer części:

OX 379D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]125
Średnica [mm]63,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]32
Średnica wewnętrzna 3 [mm]31,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 379D MAHLE

numery OEM:
AUDI      06D115466
AUDI      06D198405
SEAT      06D115562
SKODA      06D115562
VOLKSWAGEN      06D115562
VAG      06D115466
VAG      06D115562
VAG      06D115562A
VAG      06D198405
VAG      07K117070
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 379D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.