Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, PF 1050/1 n mann-filter mann+hummel gmbh

Filtr oleju PF 1050/1 n MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

PF 1050/1 n Filtr oleju MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
26.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (86 ocen)
numer części:

PF 1050/1 n

Rodzaj filtra Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Wysokość [mm] 169
Średnica wewnętrzna [mm] 11,4
średnica zewnętrzna [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 92
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
nr EAN 4011558650902
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju PF 1050/1 n MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Filtr oleju MERCEDES 124 (W124), 124 T-MODEL (S124), 190 (W201), C (W202), C T-MODEL (S202), E (W124), E T-MODEL (S124), G (W460), G (W461), G (W463), S (W140), T1 (601), T1 (601 2.0D-3.4D 08.83-
numery OEM:
FORD      5016 966
MERCEDES-BENZ      601 180 00 09
MERCEDES-BENZ      601 180 01 09
MERCEDES-BENZ      601 180 02 10
MERCEDES-BENZ      601 184 00 25
MERCEDES-BENZ      601 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A 601 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 601 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 601 180 02 10
MERCEDES-BENZ      A 601 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 601 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A 601 184 02 10
SSANGYONG      601 180 01 09
SSANGYONG      661 180 30 09

Zastosowanie Filtr oleju PF 1050/1 n MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju PF 1050/1 n MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:

2021-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2021-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Na forach polecali producenta mann-filter
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-09
 5/5
Ceny dużo lepsze niż w konkurencyjnych sklepach
2021-09-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-31
 5/5
Polecam
2021-01-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-20
 5/5
Bardzo szybka dostawa zwłaszcza porównanie ze sklepami konkurencji
2020-04-04
 5/5
Wysokiej jakości produkt.
2019-10-21
 5/5
Bardzo dobry filtr jakości OEM. Tylko Mann i MAHLEKnecht.
2020-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-19
 5/5
filtr W717/2 dobrej jakości i znakomicie dopasowany. Wymiana to pestka
2020-06-09
 5/5
Polecam
2021-10-07
 5/5
Polecam
2020-01-10
 5/5
Najlepsze filtry oleju. Jeżdżę od zawsze na MANN/Knecht i żadnych problemów z silnikiem. BOSCH sprzedaje je pod swoją marką jako P3033 i są minimalnie tańsze a to prawdopodobnie to samo.
2021-10-07
 5/5
Polecam
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-02
 5/5
ok
2020-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Filtr HU 719/7 x kupiony i zapłacony elektronicznie, dostawa dzień po wysyłce
2020-07-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.