Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Wysokość [mm] | 141 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 71 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 15,2 | |
nr EAN | 4011558293307 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju HU 719/7 x MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
1118184, 1250679
MN980125, MN980408, MZ690902, TS200008
68001297AA
CHRYSLER | 68001297AA | |
FIAT | K68001297AA | |
FORD | 1118 184 | |
FORD | 1250 679 | |
MITSUBISHI | MN 980125 | |
MITSUBISHI | MN 980408 | |
MITSUBISHI | MZ 690902 | |
MITSUBISHI | TS 200008 | |
VAG | 045 115 466 | |
VAG | 045 115 466 A | |
VAG | 045 115 466 B | |
VAG | 045 115 466 C | |
VAG | 045 118 466 | |
VAG | 070 115 562 | |
VAG | 071 115 466 | |
VAG | 071 115 562 | |
VAG | 071 115 562 A | |
VAG | 071 115 562 B | |
VAG | 071 115 562 C |
Zastosowanie Filtr oleju HU 719/7 x MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju HU 719/7 x MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Producent filtrów samochodowych, firma Mann+Hummel powstała w pierwszej połowei XX wieku i obecnie jest producentem dostarczającym filtry powietrza, filtry oleju, filtry paliwa oraz filtry kabinowe do większości znanym marek samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Mann+Hummel w trakcie swojej ekspansji włączała do swoich zasobów lokalnych producentów filtrów do samochodów, miedzy innymi polskiego Filtrona, którego jest właścicielem.
Wytwarzane w zakładach Mann+Hummel filtry cieszą się uznaniem mechaników samochodowych oraz posiadaczy samochodów na całym świecie. Filtry Mann łączą fachową wiedzę i doświadczenie w szerokiej ofercie klasy OE