Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1704850 kraft automotive

Filtr oleju 1704850 KRAFT AUTOMOTIVE

1704850 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1704850

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 140,5
Średnica wewnętrzna [mm] 33,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15,2
średnica zewnętrzna [mm] 70,5
Numer seryjny 1704850
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 5901159077101

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1704850 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
CHRYSLER      68001297AA
FIAT      K68001297AA
FORD      1118 184
FORD      1250 679
MITSUBISHI      MN 980125
MITSUBISHI      MN 980408
VAG      045 115 466
VAG      045 115 466 A
VAG      045 115 466 B
VAG      045 115 466 C
VAG      045 118 466
VAG      070 115 562
VAG      071 115 562
VAG      071 115 562 A
VAG      071 115 562 B
VAG      071 115 562 C

Zastosowanie Filtr oleju 1704850 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1704850 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.