Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 (SC8HZC, SC8HR0, SC8HP4) (2009.11-???) 68km » 1700630 kraft automotive
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.4 Hdi 70 (sc8hzc, Sc8hr0, Sc8hp4) (2009.11-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1700630 KRAFT AUTOMOTIVE

1700630 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
12.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1700630

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]92
średnica zewnętrzna [mm]76
Średnica wewnętrzna 1 [mm]62
Rozmiar gwintu 13/4 -16 UNF
Numer seryjny1700630
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN5901159118170

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1700630 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
SUZUKI      656991
VAG      030 115 561 AA
VAG      030 115 561 AB
VAG      030 115 561 AD
VAG      030 115 561 AN
VAG      030 115 561 E
VAG      030 115 561 F
VAG      030 115 561 K
VAG      030 115 561 P

Zastosowanie Filtr oleju 1700630 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1700630 KRAFT AUTOMOTIVE:

Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.