Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Fiat UNO (146_, 158_) 50 i.e. 1.1 (1992.06-1993.12) 49km » 19-4599 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Uno (146_, 158_) 50 I.e. 1.1 (1992.06-1993.12) 49km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SZCZĘKI HAM. HYUNDAI H1/GALLOPER 2,4-3,0 V6 97-07 19-4599 MAXGEAR

19-4599 SZCZĘKI HAM. HYUNDAI H1/GALLOPER 2,4-3,0 V6 97-07 MAXGEAR
maxgear 19-4599
SZCZĘKI HAM. HYUNDAI H1/GALLOPER 2,4-3,0 V6 97-07 19-4599
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

19-4599

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna
Szerokość [mm]53
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm]270
Grubość 1 [mm]4,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SZCZĘKI HAM. HYUNDAI H1/GALLOPER 2,4-3,0 V6 97-07 19-4599 MAXGEAR

SZCZ╩KI HAM. HYUNDAI H1/GALLOPER 2,4-3,0 V6 97-07
numery OEM:
HYUNDAI      58305-4AA00
HYUNDAI      S2000102
HYUNDAI      S2351601A
HYUNDAI      SB 000 102
HYUNDAI      SB351601A

Zastosowanie SZCZĘKI HAM. HYUNDAI H1/GALLOPER 2,4-3,0 V6 97-07 19-4599 MAXGEAR w samochodach:

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.