Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2016.03-???) 95km » 28-0122 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.3 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2016.03-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korek wlewu paliwa 28-0122 MAXGEAR

28-0122 Korek wlewu paliwa MAXGEAR
maxgear 28-0122
Korek wlewu paliwa 28-0122
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

102747CN5

numer części:

28-0122

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,081
nr EAN5907558558272

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa 28-0122 MAXGEAR

KOREK WLEWU PALIWA VW DO CENTRAL. ZAMKA
numery OEM:
AUDI      191 201 553 A 01C
AUDI      1H0 201 553 B
AUDI      1J0 201 550 A
AUDI      1J0 201 550 AC
AUDI      1J0 201 550 AN
AUDI      1J0 201 550 AS
AUDI      1J0 201 550 BF
AUDI      4A0 201 553 A
AUDI      8N0 201 553
SEAT      1H0 201 553 B
SEAT      1J0 201 550 A
SEAT      1J0 201 550 AC
SEAT      1J0 201 550 AN
SEAT      1J0 201 550 AS
SEAT      1J0 201 550 BF
SKODA      1H0 201 553 B
SKODA      1J0 201 550 A
SKODA      1J0 201 550 AC
SKODA      1J0 201 550 AN
SKODA      1J0 201 550 AS
SKODA      1J0 201 550 BF
VOLKSWAGEN      191 201 553 A 01C
VOLKSWAGEN      1H0 201 553 B
VOLKSWAGEN      1J0 201 550 A
VOLKSWAGEN      1J0 201 550 AC
VOLKSWAGEN      1J0 201 550 AN
VOLKSWAGEN      1J0 201 550 AS
VOLKSWAGEN      1J0 201 550 BF
VOLKSWAGEN      4A0 201 553 A
VOLKSWAGEN      8N0 201 553

Zastosowanie Korek wlewu paliwa 28-0122 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Korek wlewu paliwa 28-0122 MAXGEAR:

2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.