Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Dodge CARAVAN 3.8 i (1995.01-2001.03) 166km » 30-0061 maxgear
wybrany samochód: 
Dodge Caravan 3.8 I (1995.01-2001.03) 166km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 30-0061 MAXGEAR

30-0061 Koło pasowe, wał korbowy MAXGEAR
maxgear 30-0061
Koło pasowe, wał korbowy 30-0061
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

8200523072/MG

numer części:

30-0061

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]42,0
Średnica wewnętrzna [mm]25,0
średnica zewnętrzna [mm]155,0
Ciężar [kg]2,340
Ilość żeber6
Parametr7PK
nr EAN5907558522426

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 30-0061 MAXGEAR

KOĂşO PASOWE WAĂşU KORBOWEGO RENAULT
numery OEM:
NISSAN      12303-00QA0
NISSAN      12303-00QA6
NISSAN      12303-00QAZ
NISSAN      12303-00QBD
NISSAN      12303-AW300
RENAULT      82 00 188 832
RENAULT      82 00 268 426
RENAULT      82 00 297 936
RENAULT      82 00 376 911
RENAULT      82 00 457 775
RENAULT      82 00 523 072
SUZUKI      12610-67JG1
SUZUKI      12610-67JG1-000
zamienniki:
TVD1017
brak
GATES

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 30-0061 MAXGEAR w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.