Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0476 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0476 MAXGEAR

32-0476 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0476

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu
Długość 1/Długość 2 [mm] 1326/1156+1293/1085
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558588705

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0476 MAXGEAR

LINKA HAM. R╩CZ. OPEL ASTRA H 04- B╩BNY LE/PR KPL

Cięgło, hamulec postojowy 32-0476 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 32-0476 producenta MAXGEAR

OPEL

13157061, 13220101, 13237273, 13321655, 13340393, 522031, 522035, 522054, 522068, 522455

numery OEM:
OPEL      13157061
OPEL      13220101
OPEL      13237273
OPEL      13321655
OPEL      13340393
OPEL      5 22 031
OPEL      5 22 035
OPEL      5 22 054
OPEL      5 22 068
OPEL      5 22 455
VAUXHALL      13157061
VAUXHALL      13220101
VAUXHALL      13237273
VAUXHALL      13321655
VAUXHALL      13340393

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0476 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0476 MAXGEAR:

Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aneta, Białystok
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.