Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Mazda 626 V Hatchback (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) (1998.04-2002.10) 101km » 40-0273 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda 626 V Hatchback (gf) 2.0 Turbo Di (gffp) (1998.04-2002.10) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 40-0273 MAXGEAR

40-0273 Mocowanie, manualna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 40-0273
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 40-0273
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

40-0273

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]63,0
Średnica wewnętrzna [mm]10,42
średnica zewnętrzna [mm]93,0
Strona zabudowyz tyłu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]0,395
nr EAN5901619540824

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 40-0273 MAXGEAR

PODUSZKA SKRZ. BIEG. DB VITO
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      638 266 16 85
MERCEDES-BENZ      A638 266 16 85

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 40-0273 MAXGEAR w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.