Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0896 maxgear

Wał napędowy 49-0896 MAXGEAR

49-0896 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0896
Wał napędowy 49-0896
49-0896
269.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0839MG

numer części:

49-0896

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 912,5
Wymiar gwintu M22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Długość 2 [mm] 351,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 72,8
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 69
nr EAN 5901619510407

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0896 MAXGEAR

PËúOî FORD FIESTA 01-08 1,4TDCI PR

Wał napędowy 49-0896 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 49-0896 producenta MAXGEAR

FORD

1142790, 1142791, 1148219, 1334284, 1341965, 1359342, 1361897, 1416633, 1416634, 1416717, 1416720, 1468572, 1471723, 1478994, 1489439, 1493222, 1506723, 1513993, 1599953, 1697349, 1697488, 1742888, 1756196, 1756197, 1764839, 2S613B436AB, 2S613B436AC, 2S613B436AD, 2S613B436AE, 2S613B436AF, 2S613B436AG, 2S613B436BB, 2S613B436BC, 2S613B436BD, 2S613B436BE, 2S613B436BF, 2S613B436BG, 2S6W3B436FA, 2S6W3B436FB, 2S6W3B436FC, 2S6W3B436FD, 4330604, RM2S613B436AC, RM2S613B436BC, RM2S6W3B436FA, RM5S613B436AA

numery OEM:
FORD      1142790
FORD      1142791
FORD      1148219
FORD      1334284
FORD      1341965
FORD      1359342
FORD      1361897
FORD      1416633
FORD      1416634
FORD      1416717
FORD      1416720
FORD      1468572
FORD      1471723
FORD      1478994
FORD      1489439
FORD      1493222
FORD      1506723
FORD      1513993
FORD      1599953
FORD      1697349
FORD      1697488
FORD      1742888
FORD      1756196
FORD      1756197
FORD      1764839
FORD      2S61-3B436-AB
FORD      2S61-3B436-AC
FORD      2S61-3B436-AD
FORD      2S61-3B436-AE
FORD      2S61-3B436-AF
FORD      2S61-3B436-AG
FORD      2S61-3B436-BB
FORD      2S61-3B436-BC
FORD      2S61-3B436-BD
FORD      2S61-3B436-BE
FORD      2S61-3B436-BF
FORD      2S61-3B436-BG
FORD      2S6W-3B436-FA
FORD      2S6W-3B436-FB
FORD      2S6W-3B436-FC
FORD      2S6W-3B436-FD
FORD      4330604
FORD      RM2S61-3B436-AC
FORD      RM2S61-3B436-BC
FORD      RM2S6W-3B436-FA
FORD      RM5S61-3B436-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0896 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.