Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Nissan VANETTE Autobus (C22) 2.4 i (SLC22) (1986.10-1995.12) 101km » 49-2287 maxgear
wybrany samochód: 
Nissan Vanette Autobus (c22) 2.4 I (slc22) (1986.10-1995.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2287 MAXGEAR

49-2287 Wał napędowy MAXGEAR
296.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3251MG

numer części:

49-2287

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Długość [mm]572
otwór Ø [mm]10,5
Wymiar gwintuM22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]56
Ilość zębów, pierścień ABS48
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]86
Ø pierścienia ABS [mm]87,5
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]94
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]100
nr EAN5903364341626

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2287 MAXGEAR

PËúOî BMW E30 LE/PR TYLNA Oî
numery OEM:
BMW      33 21 1 225 942
BMW      33 21 1 225 943
BMW      33 21 1 226 860
BMW      33 21 1 226 901
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2287 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.