Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0793 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0793 MAXGEAR

52-0793 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
maxgear 52-0793
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0793

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Długość całkowita [mm] 285
Rozmiar gwintu 1 F10x1
Rozmiar gwintu 2 Banjo

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0793 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. VW T. PASSAT/ CC/ SHARAN/ TIGUAN 07- LE/PR

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0793 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 52-0793 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

5N0611775, 5N0611775A, 5N0611775B

SEAT

5N0611775, 5N0611775A, 5N0611775B

AUDI

5N0611775, 5N0611775A, 5N0611775B

numery OEM:
AUDI      5N0 611 775
AUDI      5N0 611 775 A
AUDI      5N0 611 775 B
SEAT      5N0 611 775
SEAT      5N0 611 775 A
SEAT      5N0 611 775 B
SKODA      5N0 611 775
VOLKSWAGEN      5N0 611 775
VOLKSWAGEN      5N0 611 775 A
VOLKSWAGEN      5N0 611 775 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0793 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0793 MAXGEAR:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.