Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 54-1047 maxgear

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1047 MAXGEAR

54-1047 Rolka napinająca paska wieloklinowego MAXGEAR
85.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

56980MG/ROLKA

numer części:

54-1047

producent:

MAXGEAR

średnica zewnętrzna [mm] 75
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 32,2
Materiał Metal
nr EAN 5901619592137

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1047 MAXGEAR

ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOROWK. TOYOTAHIACE/HIL 2,5D4D

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1047 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1047 producenta MAXGEAR

TOYOTA

166200L020, 1662030020, 1662030030, 1662030031

numery OEM:
TOYOTA      16620-0L020
TOYOTA      16620-30020
TOYOTA      16620-30030
TOYOTA      16620-30031
TOYOTA      166200L020
TOYOTA      1662030020
TOYOTA      1662030030
TOYOTA      1662030031
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1047 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1047 MAXGEAR:

Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.