Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca » 54-1356 maxgear

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1356 MAXGEAR

54-1356 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy MAXGEAR
maxgear 54-1356
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

54-1356

producent:

MAXGEAR

średnica zewnętrzna [mm] 70
Średnica wewnętrzna [mm] 10
Szerokość [mm] 22,5
Materiał Metal
nr EAN 5902659798664

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1356 MAXGEAR

ROLKA PASKA WIELOROWK. RENAULT 1,4 CLIO I/ RAPID

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1356 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1356 producenta MAXGEAR

RENAULT

7700854373

numery OEM:
RENAULT      77 00 854 373
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1356 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1356 MAXGEAR:

Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.