Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 1760 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5901619504468 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0060 MAXGEAR
AUDI | 021 906 262 C | |
AUDI | 058 906 265 B | |
AUDI | 06A 906 262 AG | |
AUDI | 06A 906 262 AK | |
AUDI | 06A 906 262 P | |
AUDI | 06A 906 262 Q | |
AUDI | 06B 906 265 C | |
AUDI | 06C 906 265 A | |
AUDI | 06C 906 265 C | |
AUDI | 06C906265 | |
AUDI | 077 906 262 G | |
AUDI | 07C 906 262 E | |
AUDI | 07C 906 262 F | |
AUDI | 1K0998262 | |
FORD | YM219 F472 CA | |
FORD | YM219 F472 GA | |
SEAT | 006A906262P | |
SEAT | 021 906 262 C | |
SEAT | 030906262 | |
SEAT | 06A 906 262 AG | |
SEAT | 06A 906 262 P | |
SEAT | 06A 906 262 Q | |
SEAT | 1K0 998 262 | |
SKODA | 06A 906 262 Q | |
SKODA | 1K0 998 262 | |
VOLKSWAGEN | 021 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 023 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AC | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AG | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AK | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AL | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BA | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 Q | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 M | |
VOLKSWAGEN | 06B 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 AD | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 AE | |
VOLKSWAGEN | 078 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 078 906 265 T | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 | |
VOLKSWAGEN | 23906262 |
Zastosowanie Sonda lambda 59-0060 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0060 MAXGEAR:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.