Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 800 | |
nr EAN | 5903364314866 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0128 MAXGEAR
AUDI | 022 906 262 AD | |
AUDI | 022 906 262 CA | |
AUDI | 03C 906 262 A | |
AUDI | 03C 906 262 F | |
AUDI | 057 906 262 F | |
AUDI | 06F 906 262 F | |
AUDI | 07C 906 262 BR | |
AUDI | 07L 906 262 L | |
AUDI | 07L 906 262 N | |
AUDI | 1K0 998 262 AD | |
AUDI | 1K0 998 262 K | |
AUDI | 1K0 998 262 L | |
AUDI | 4H0 906 262 C | |
MERCEDES-BENZ | 906 153 12 28 | |
MERCEDES-BENZ | 906 540 00 17 | |
MERCEDES-BENZ | 906 542 02 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 153 12 28 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 540 00 17 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 542 02 18 | |
MITSUBISHI | 1588A214 | |
PORSCHE | 022 906 262 CA | |
PORSCHE | 03H 906 262 M | |
PORSCHE | 03H 906 262 N | |
PORSCHE | 059 906 262 J | |
PORSCHE | 955 606 128 30 | |
PORSCHE | 955 606 129 30 | |
PORSCHE | 958 606 128 00 | |
PORSCHE | 958 606 128 01 | |
PORSCHE | 958 606 129 00 | |
PORSCHE | 958 606 129 01 | |
PORSCHE | 958 606 134 00 | |
PORSCHE | 958 606 172 20 | |
SEAT | 03C 906 262 A | |
SEAT | 03C 906 262 D | |
SEAT | 03G 906 262 C | |
SEAT | 03L 906 262 B | |
SEAT | 045 906 262 | |
SEAT | 06F 906 262 F | |
SEAT | 1K0 998 262 AD | |
SEAT | 1K0 998 262 L | |
SKODA | 03C 906 262 A | |
SKODA | 03L 906 262 B | |
SKODA | 045 906 262 | |
SKODA | 06F 906 262 F | |
SKODA | 07C 906 262 BH | |
SKODA | 1K0 998 262 AD | |
SKODA | 1K0 998 262 K | |
SKODA | 1K0 998 262 L | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 A | |
HYUNDAI | 39350-2A400 | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 A | |
BENTLEY | 03C 906 262 A | |
SMART | 906 540 00 17 | |
SMART | A 906 540 00 17 | |
MAYBACH | 906 540 00 17 | |
MAYBACH | A 906 540 00 17 |
Zastosowanie Sonda lambda 59-0128 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0128 MAXGEAR:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.