Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 3.0 quattro (2001.08-2005.01) 220km » 61-0076 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 3.0 Quattro (2001.08-2005.01) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0076 MAXGEAR

61-0076 Wysprzęglik centralny sprzęgła MAXGEAR
maxgear 61-0076
Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0076
61-0076
134.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

HRB-9046

numer części:

61-0076

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5907558576887
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0076 MAXGEAR

WYSPRZ╩GLIK FORD FOCUS
numery OEM:
FORD      1480083
FORD      1674914
FORD      3C11-7A564-AA
FORD      3C11-7A564-AB
FORD      3C11-7A564-AC
FORD      3C11-7A564-AD
FORD      3C117A564AA
FORD      3C117A564AB
FORD      3C117A564AC
FORD      3C117A564AD
FORD      4411103
FORD      4502327

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0076 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0076 MAXGEAR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.