Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 5,0 |
Natężenie prądu [A] | 10,0 |
Opór [Ohm] | 0,4 |
Długość całkowita [mm] | 101,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 5907558599923 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0058 MAXGEAR
AUDI | N 105 916 02 | |
AUDI | N 105 916 03 | |
SEAT | N 105 916 02 | |
SEAT | N 105 916 03 | |
SKODA | N 105 916 02 | |
SKODA | N 105 916 03 | |
VOLKSWAGEN | N 105 916 02 | |
VOLKSWAGEN | N 105 916 03 | |
LAMBORGHINI | N 105 916 02 | |
LAMBORGHINI | N 105 916 03 | |
BENTLEY | N 105 916 02 | |
BENTLEY | N 105 916 03 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0058 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0058 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.