Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 4,4 | |
Natężenie prądu [A] | 7,5 | |
Opór [Ohm] | 0,4 | |
Długość całkowita [mm] | 127,7 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,0 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | PIN | |
nr EAN | 5907558583397 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0044 MAXGEAR
AUDI | 059 963 319 E | |
AUDI | 059 963 319 F | |
SEAT | 059 963 319 E | |
SEAT | 059 963 319 F | |
SKODA | 059 963 319 E | |
SKODA | 059 963 319 F | |
VOLKSWAGEN | 059 963 319 E | |
VOLKSWAGEN | 059 963 319 F | |
LAMBORGHINI | 059 963 319 E | |
LAMBORGHINI | 059 963 319 F | |
BENTLEY | 059 963 319 E | |
BENTLEY | 059 963 319 F |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0044 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0044 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.