Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0054 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0054 MAXGEAR

67-0054 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0054

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659726032

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0054 MAXGEAR

TERMOSTAT SUZUKI 82C 1,3-2,0 IGNIS/LIANA/VITAR
numery OEM:
FIAT      0000071768641
FIAT      17670-63J00
FIAT      17670-65D00
FIAT      17670-77E00
FIAT      17670-85C00
FIAT      71742133
FIAT      71750802
FIAT      71768641
MITSUBISHI      D083109
MITSUBISHI      D118040
MITSUBISHI      D143639
MITSUBISHI      D171446
MITSUBISHI      D184011
MITSUBISHI      MD083109
MITSUBISHI      MD118040
MITSUBISHI      MD143639
MITSUBISHI      MD171446
SUBARU      1767077E00
SUZUKI      17670-65D00
SUZUKI      17670-66D00
SUZUKI      1767063J00
SUZUKI      1767066D00000
SUZUKI      1767066D01
SUZUKI      1767066D01000
SUZUKI      1767066M00000
SUZUKI      1767077E00
TOYOTA      9091603028
HYUNDAI      25500-11100
HYUNDAI      2550011200
HYUNDAI      2550024000
HYUNDAI      90916-03028
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0054 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0054 MAXGEAR:

2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.