Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Dacia LOGAN pick-up (US_) 1.5 dCi (US0W) (2008.03-???) 86km » 18-0219 maxgear
wybrany samochód: 
Dacia Logan Pick-up (us_) 1.5 Dci (us0w) (2008.03-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 18-0219 MAXGEAR

18-0219 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0219

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5901619503928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 18-0219 MAXGEAR

TERMOSTAT RENAULT 89C 1,5DCI
numery OEM:
NISSAN      11060-BN700
NISSAN      11061-00Q0E
NISSAN      11061-00Q1G
NISSAN      11061-00QAG
NISSAN      11061-00QAL
RENAULT      8200039885
RENAULT      8200171021
RENAULT      8200244023
RENAULT      8200244402
RENAULT      8200374994
RENAULT      8200558783
RENAULT      8200954285
SUZUKI      17690-84A10-000
SUZUKI      17690-84A11
SUZUKI      17690-84A11-000
SUZUKI      17690-84A12-000
SUZUKI      1769084A00
SUZUKI      1769084A10
SUZUKI      1769084A12
DACIA      8200039885
DACIA      8200171021
DACIA      8200244023
DACIA      8200244402
DACIA      8200374994
DACIA      8200558783
DACIA      8200954285

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 18-0219 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 18-0219 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.