Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) (2004.09-???) 136km » 70-0049 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 2.0 Hdi (rerhrh) (2004.09-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 70-0049 MAXGEAR

70-0049 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów MAXGEAR
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

70-0049

numer części:

70-0049

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5901619595107

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 70-0049 MAXGEAR

USZCZELKA POK. ZAW. VW 1,6B 00- (AVU/AYD)
numery OEM:
AUDI      06B 103 483 G
AUDI      06B 103 483 L
SEAT      06B 103 483 G
SEAT      06B 103 483 L
SKODA      06B 103 483 G
SKODA      06B 103 483 L
VOLKSWAGEN      06B 103 483 G
VOLKSWAGEN      06B 103 483 L

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 70-0049 MAXGEAR w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.