Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi LANCER CARGO Furgon/kombi (CS_W) 2.0 (CS9W) (2003.09-2008.06) 135km » 72-0440 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Cargo Furgon/kombi (cs_w) 2.0 (cs9w) (2003.09-2008.06) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-0440 MAXGEAR

72-0440 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0440
Sworzeń wahacza 72-0440
72-0440
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-407007

numer części:

72-0440

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Otwór Ø 1 [mm]10,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
nr EAN5907558519037

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0440 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA OPEL P. KADETT D/E LE/PR
numery OEM:
OPEL      1603120
OPEL      1603164
OPEL      90272683
VAUXHALL      90272683
DAEWOO      94788122

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0440 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.