Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) (1994.02-1997.07) 136km » 72-0479 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Calibra A (c89) 2.0 I 16v 4x4 (m07) (1994.02-1997.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-0479 MAXGEAR

72-0479 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0479
Sworzeń wahacza 72-0479
72-0479
maxgear 72-0479 Sworzeń wahacza
19.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-401013

numer części:

72-0479

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz lewej
Grubość [mm]18
Średnica otworu flanszy [mm]8,55
parzyste numery artykułów17620 02
nr EAN5907558518269
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0479 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA VW P. A3/GOLF LE
numery OEM:
AUDI      1J0 407 365 A
AUDI      1J0 407 365 B
AUDI      1J0 407 365 C
AUDI      1J0 407 365 D
AUDI      1J0 407 365 H
AUDI      1J0 407 365 J
SEAT      1J0 407 365 A
SEAT      1J0 407 365 B
SEAT      1J0 407 365 C
SEAT      1J0 407 365 D
SEAT      1J0 407 365 H
SEAT      1J0 407 365 J
SKODA      1J0 407 365 A
SKODA      1J0 407 365 B
SKODA      1J0 407 365 C
SKODA      1J0 407 365 D
SKODA      1J0 407 365 H
SKODA      1J0 407 365 J
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 A
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 B
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 C
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 D
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 H
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 J
FAW-VW      1J0 407 365 C
FAW-VW      1J0 407 365 H
SVW      1J0 407 365 H

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0479 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.