Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 72-1716 maxgear

Dystans gumowy, resorowanie 72-1716 MAXGEAR

72-1716 Dystans gumowy, resorowanie MAXGEAR
11.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

107643886

numer części:

72-1716

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 133,0
Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 5907558571455

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 72-1716 MAXGEAR

ODBÓJ AMORT. VW T. POLO 94-01
numery OEM:
SEAT      6N0 512 131 A
VOLKSWAGEN      6N0 512 131 A

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 72-1716 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 72-1716 MAXGEAR:

2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 72-2432

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.