Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro (2012.11-2020.10) 300km » 72-2020 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A3 Sportback (8va, 8vf) S3 Quattro (2012.11-2020.10) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-2020 MAXGEAR

72-2020 Sworzeń wahacza MAXGEAR
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-417008

numer części:

72-2020

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M16 x 1,5
Wymiar stożka [mm]21,5
Średnica punktów mocowania [mm]12,2
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Ciężar [kg]1,34
nr EAN5907558593617

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2020 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA MITSUBISHI P. L200 06- L200-01 LE/PR DOLNEGO
numery OEM:
MITSUBISHI      4013A090
MITSUBISHI      4013A098
MITSUBISHI      4013A211
MITSUBISHI      4013A314
MITSUBISHI      MR496799

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2020 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.