Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.6 TDI quattro (2015.05-???) 110km » 72-3617 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.6 Tdi Quattro (2015.05-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-3617 MAXGEAR

72-3617 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-3617
Sworzeń wahacza 72-3617
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-404020

numer części:

72-3617

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz obu stron
nr EAN5903364318802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-3617 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA FIAT P. DOBLO 10- LE/PR
numery OEM:
FIAT      5122050490
FIAT      51810664
FIAT      51810665
FIAT      51932035
FIAT      51932036
OPEL      3 52 515
OPEL      3 52 516
OPEL      3 52 537
OPEL      3 52 538
OPEL      95511297
OPEL      95511300
OPEL      95514536
OPEL      95514537
VAUXHALL      3 52 515
VAUXHALL      3 52 516
VAUXHALL      3 52 537
VAUXHALL      3 52 538
VAUXHALL      95511297
VAUXHALL      95511300
VAUXHALL      95514536
VAUXHALL      95514537
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-3617 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.