Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz GLC Coupe (C254) 450d 4-matic (254.323) (2023-???) 367km » AC382530 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Glc Coupe (c254) 450d 4-matic (254.323) (2023-???) 367km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja AC382530 MAXGEAR

719.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC382530

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSANDEN-EQUIVALENT
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz olejem kompresorowym PAG
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
ID kompresoraPXV16
Napięcie robocze [V]12
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Liczba rowków6
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa kompresora [ccm]160
Jakość/KlasaEasy Fit
Kształtkwadratowy
nr EAN5903364315474

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja AC382530 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD C-MAX 1,6TDCI 10-
numery OEM:
FORD      1684906
FORD      1722070
FORD      1746701
FORD      1799468
FORD      40405397
FORD      7AM5N19D629AA
FORD      7AM5N19D629AB
FORD      AM5N19D629AA
FORD      AM5N19D629AB
FORD      AP3119D629BA
FORD      AP3119D629BB
MAZDA      BEV361450
MAZDA      BEV361450A
VOLVO      31291251
VOLVO      31291929
VOLVO      36000962
VOLVO      36001128
VOLVO      P31291251
VOLVO      P31291929
VOLVO      P36000962
VOLVO      P36001128
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja AC382530 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.