Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Jaguar F-PACE (X761) 3.0 SDV6 AWD (2015.09-???) 300km » AC414216 maxgear
wybrany samochód: 
Jaguar F-pace (x761) 3.0 Sdv6 Awd (2015.09-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji AC414216 MAXGEAR

AC414216 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
maxgear AC414216
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC414216

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentafits Behr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz wtyczką
Rodzaj połączeniaKartusz
Czynnik chłodniczyR 134a
MateriałTworzywo sztuczne
Średnica [mm]28
Wysokość [mm]350
Jakość/KlasaEasy Fit
nr EAN5902659790880

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC414216 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI VW VW PASSAT 05-/ VITO 07-/ VIANO 04-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6398350547
MERCEDES-BENZ      A6398350547
VOLKSWAGEN      3C0898191
VOLKSWAGEN      3C0898191A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC414216 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC414216 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.