Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Iveco STRALIS I AD 260S40, AT 260S40 (2003-???) 400km » 89059 meat&doria
wybrany samochód: 
Iveco Stralis I Ad 260s40, At 260s40 (2003-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 89059 MEAT&DORIA

89059 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
meat&doria 89059
Korpus przepustnicy 89059
89059
meat&doria 89059 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 89059 meat&doria
Korpus przepustnicy 89059 meat&doria
Korpus przepustnicy 89059 meat&doria
Korpus przepustnicy 89059 meat&doria
Korpus przepustnicy 89059 meat&doria
606.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89059

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
dla numeru OE44SFM9/1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89059 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PALIO, PANDA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK 1.0-1.4LPG 05.86-
numery OEM:
ALFA ROMEO      5519278
ALFA ROMEO      55192787
ALFA ROMEO      71787548
ALFA ROMEO      77363793
ALFA ROMEO      77364870
FIAT      5519278
FIAT      55192787
FIAT      71787548
FIAT      77363793
FIAT      77364870
LANCIA      5519278
LANCIA      55192787
LANCIA      71787548
LANCIA      77363793
LANCIA      77364870
FERRARI      55192787
FERRARI      77363793
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89059 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.