Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Iveco DAILY II Platforma / podwozie 49-12 (13130211, 13130231, 13130304, 13130311, 13130312,... (1990.06-1996.04) 116km » K109045 meat&doria
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 49-12 (13130211, 13130231, 13130304, 13130311, 13130312,... (1990.06-1996.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny K109045 MEAT&DORIA

K109045 Opornik, wentylator wewnętrzny MEAT&DORIA
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

K109045

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Opcja wyposażenia2 velocità
Ilość biegunów2
Kolor wtyczkiczarny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny K109045 MEAT&DORIA

Rezystor wentylatora chłodnicy pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, BRAVO, BRAVO II, GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, OPEL CORSA D 0.9-2.0D 09.93-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55702358
FIAT      55702358
LANCIA      55702358
OPEL      01341917
OPEL      1341917
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny K109045 MEAT&DORIA w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.