Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.6 i 16V Vtec (EE9) (1989.10-1991.09) 150km » K109169 meat&doria
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.6 I 16v Vtec (ee9) (1989.10-1991.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny K109169 MEAT&DORIA

K109169 Opornik, wentylator wewnętrzny MEAT&DORIA
meat&doria K109169
Opornik, wentylator wewnętrzny K109169
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

K109169

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny K109169 MEAT&DORIA

Element regulacyjny dmuchawy (rezystor) pasuje do: CITROEN C1, PEUGEOT 107, TOYOTA AYGO 1.0/1.2/1.4D 06.05-
numery OEM:
CITROËN      6455 ZA
PEUGEOT      6455 ZA
TOYOTA      87138-0H010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny K109169 MEAT&DORIA w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.