Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35C21, 35S21, 40C21, 50C21, 60C21, 65C21, 70C21 (2019-???) 211km » 17-0474 metelli cifam
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35c21, 35s21, 40c21, 50c21, 60c21, 65c21, 70c21 (2019-???) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 17-0474 METELLI CIFAM

17-0474 Wał napędowy METELLI CIFAM
352.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

17-0474

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintuM20 x 1,5
Długość [mm]712
Średnica 2 [mm]95
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Średnica 1 [mm]88
nr EAN8032747534731

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 17-0474 METELLI CIFAM

PÓŁOŚ NAPĘDOWA METELLI 17-0474 VW LUPO 1.4TDI 99- PRAWA
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6X0 407 272E
VOLKSWAGEN      6X0 407 452V
VOLKSWAGEN      6X0 407 452X

Zastosowanie Wał napędowy 17-0474 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 17-0474 METELLI CIFAM:

Sebastian, Sarnów
2024-11-19
 5/5
Półoś magneti marelli zgodna z opisem. Sprawuje się rewelacyjnie. Polecam

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.