Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TTS quattro (2008.05-2014.06) 272km » MR357710 mitsubishi
wybrany samochód: 
Audi Tt Roadster (8j9) 2.0 Tts Quattro (2008.05-2014.06) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MITSUBISHI MR357710 MITSUBISHI

MR357710 FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MITSUBISHI MITSUBISHI
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

MR357710

producent:

MITSUBISHI

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MITSUBISHI
Typ skrzyni biegów : A341E, A350, GS300
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: MR357710
Numer dostawcy: MR357710

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MITSUBISHI MR357710 MITSUBISHI

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW MITSUBISHI PAJERO 00-
numery OEM:
MITSUBISHI      MR357710
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MITSUBISHI MR357710 MITSUBISHI w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.