
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Długość [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 12 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 97 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 13 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 7 |
| nr EAN | 4044197844920 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza CI-SB-13517 MOOG
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
4120A125, 4120A181
5131G0, 5131H5, 518137
5131H5
| CITROËN | 5131G0 | |
| CITROËN | 5131H5 | |
| CITROËN | 518137 | |
| MITSUBISHI | 4120A125 | |
| MITSUBISHI | 4120A181 | |
| PEUGEOT | 5131H5 |
Zastosowanie Tuleja wahacza CI-SB-13517 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza CI-SB-13517 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.