Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Saab 9-5 (YS3E) 2.3 t (1997.09-2009.12) 170km » FD-BJ-17583 moog
wybrany samochód: 
Saab 9-5 (ys3e) 2.3 T (1997.09-2009.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza FD-BJ-17583 MOOG

FD-BJ-17583 Sworzeń wahacza MOOG
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

FD-BJ-17583

producent:

MOOG

Długość [mm]49,2
Wysokość [mm]50
Wymiar stożka [mm]21
Sposób montażuwciskany
Rodzaj połączeniaPojemnik

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza FD-BJ-17583 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 21mm) pasuje do: FORD FOCUS IV 1.0-2.3 01.18-
numery OEM:
FORD USA      2 194 097
FORD USA      2 194 099
FORD USA      2 203 137
FORD USA      2 203 138
FORD USA      2 216 265
FORD USA      2 216 267
zamienniki:
VKDS 314037
brak
SKF

Zastosowanie Sworzeń wahacza FD-BJ-17583 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza FD-BJ-17583 MOOG:

sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.