Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) (1991.03-1999.08) 99km » OP-BJ-15458 moog
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 2.5 Tdic (v44w, V24w) (1991.03-1999.08) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza OP-BJ-15458 MOOG

OP-BJ-15458 Sworzeń wahacza MOOG
moog OP-BJ-15458
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

OP-BJ-15458

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintuM16X2
Rodzaj połączeniaPojemnik

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza OP-BJ-15458 MOOG

Sworzeń zwrotnicy (M16 góra) pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, OPEL ANTARA A, ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, ZAFIRA C 06.06-
numery OEM:
OPEL      324000
VAUXHALL      13258056
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza OP-BJ-15458 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza OP-BJ-15458 MOOG:

MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.