Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Strona zabudowy | na dole | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 43,6 | |
Wysokość [mm] | 37,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 22,5 | |
Rodzaj połączenia | Torba | |
Długość opakowania [cm] | 11,8 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,6 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,2 | |
nr EAN | 4044197641666 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza OP-SB-10570 MOOG
OPEL | 13334021 | |
OPEL | 20835938 | |
OPEL | 352108 | |
OPEL | 352491 | |
OPEL | 352494 | |
VAUXHALL | 13334021 | |
VAUXHALL | 20835938 | |
VAUXHALL | 352108 | |
VAUXHALL | 352494 | |
CHEVROLET | 13334021 | |
CHEVROLET | 352108 | |
CHEVROLET | 352494 | |
DAEWOO | 352108 | |
DAEWOO | 352494 |
Zastosowanie Tuleja wahacza OP-SB-10570 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza OP-SB-10570 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.