Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Opel OMEGA B (V94) 2.2 16V (F69, M69, P69) (1999.09-2003.07) 144km » TO-BJ-15144 moog
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 2.2 16v (f69, M69, P69) (1999.09-2003.07) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza TO-BJ-15144 MOOG

TO-BJ-15144 Sworzeń wahacza MOOG
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

TO-BJ-15144

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]91
Wymiar gwintuM14X1.5
Wymiar stożka [mm]17,8
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]11,5
Szerokość opakowania [cm]11,5
Wysokość opakowania [cm]14,5
nr EAN4060426156596

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza TO-BJ-15144 MOOG

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 17,8mm) pasuje do: LEXUS RX, TOYOTA HIGHLANDER / KLUGER, VENZA 2.0-3.5H 05.07-
numery OEM:
TOYOTA      4333009780
TOYOTA      4333049125
TOYOTA      4333049165
LEXUS      4333009780
LEXUS      4333049125
LEXUS      4333049165
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza TO-BJ-15144 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza TO-BJ-15144 MOOG:

Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.