Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A4 B5 (8D2) 2.4 quattro (1997.08-2000.11) 163km » VO-BJ-13581 moog
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.4 Quattro (1997.08-2000.11) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza VO-BJ-13581 MOOG

VO-BJ-13581 Sworzeń wahacza MOOG
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

VO-BJ-13581

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Ograniczenia producentaPR code 1ZE, 1ZP
Długość [mm]66,7
Wysokość [mm]64
Wymiar gwintuM12X1.5
Wymiar stożka [mm]20
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN4044197914579

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza VO-BJ-13581 MOOG

Sworzeń wahacza przód L (przód) (średnica stożka 20mm) pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, CUPRA ATECA, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ARONA, ATECA, IBIZA V 1.0-Electric 04.12-
numery OEM:
AUDI      5Q0 407 365 A
SEAT      5Q0 407 365 A
SEAT      5Q0407365D
SKODA      5Q0 407 365 A
VOLKSWAGEN      5Q0 407 365 A

Zastosowanie Sworzeń wahacza VO-BJ-13581 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza VO-BJ-13581 MOOG:

Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.