Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C4 (4A2) S6 4.2 quattro (1994.06-1997.10) 290km » VO-BJ-8248 moog
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) S6 4.2 Quattro (1994.06-1997.10) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8248 MOOG

VO-BJ-8248 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog VO-BJ-8248
Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8248
VO-BJ-8248
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

VO-BJ-8248

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]47
Wysokość [mm]56
Wymiar gwintuM10X1
Wymiar stożka [mm]16
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5010874751439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8248 MOOG

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: SEAT AROSA, VW LUPO I, POLO, POLO III, POLO/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.94-07.05
numery OEM:
AUDI      6N0 407 365 A
SEAT      6N0 407 365 A
SKODA      6N0 407 365 A
VOLKSWAGEN      6E0 407 365
VOLKSWAGEN      6N0 407 365 A

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8248 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-8248 MOOG:

2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.