Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 318 | |
nr EAN | 087295100318 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0031 NGK
ALFA ROMEO | 0055202369 | |
ALFA ROMEO | 55 20 23 69 | |
ALFA ROMEO | 55 20 23 690 | |
FIAT | 0055202369 | |
FIAT | 55 20 23 69 | |
FIAT | 552023690 | |
LANCIA | 0055202369 | |
LANCIA | 55 20 23 69 | |
LANCIA | 552023690 | |
FERRARI | 00 55 20 23 69 | |
FERRARI | 55 20 23 69 | |
FERRARI | 55 20 23 690 | |
MASERATI | 00 55 20 23 69 | |
MASERATI | 55 20 23 69 | |
MASERATI | 55 20 23 690 |
Zastosowanie Sonda lambda 0031 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0031 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.