Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro (2008.10-2011.03) 190km » 1704 ngk
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi Quattro (2008.10-2011.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 1704 NGK

1704 Sonda lambda NGK
ngk 1704
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA277-R1

numer części:

1704

producent:

NGK

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 94340
Liczba przewodów4
Długość [mm]260
nr EAN087295117040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1704 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 260mm) pasuje do: MERCEDES A (W168), C (CL203), C (W203), E (W211); ALFA ROMEO 147; AUDI A4 B7, A6 C5; CHEVROLET EPICA; CITROEN C2, C4 1.2-2.8 01.96-
numery OEM:
RENAULT      7700 103 504
RENAULT      7700 875 342
DACIA      7700 103 504
DACIA      7700 875 342

Zastosowanie Sonda lambda 1704 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 1704 NGK:

Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.