Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B910) 215 CDI (910.621, 910.623) (2021-???) 150km » 49151 ngk
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Furgon (b910) 215 Cdi (910.621, 910.623) (2021-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 49151 NGK

49151 Cewka zapłonowa NGK
ngk 49151
Cewka zapłonowa 49151
473.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6058

numer części:

49151

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów6
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326491518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 49151 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C4 AIRCROSS, C4 II, C-ELYSEE, HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, LANTRA II, PEUGEOT 301, 308 II 1.3-1.6LPG 10.94-
numery OEM:
CITROËN      98 002 515 80
PEUGEOT      98 002 515 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 49151 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 49151 NGK:

Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.