Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48010 ngk

Cewka zapłonowa 48010 NGK

48010 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48010
Cewka zapłonowa 48010
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2003

numer części:

48010

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480109

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48010 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI A1, A2, A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, FORD TRANSIT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, EXEO, EXEO ST, IBIZA II 1.0-2.0LPG 08.94-05.22

Cewka zapłonowa 48010 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Cewka zapłonowa 48010 producenta NGK

VOLKSWAGEN

032905106, 032905106B, 032905106D, 032905106E, 032905106F

AUDI

032905106, 032905106B, 032905106D, 032905106E, 032905106F

SKODA

032905106, 032905106B, 032905106D, 032905106E, 032905106F

SEAT

032905106, 032905106B, 032905106D, 032905106E, 032905106F

numery OEM:
AUDI      032 905 106
AUDI      032 905 106 B
AUDI      032 905 106 D
AUDI      032 905 106 E
AUDI      032 905 106 F
SEAT      032 905 106
SEAT      032 905 106 B
SEAT      032 905 106 D
SEAT      032 905 106 E
SEAT      032 905 106 F
SKODA      032 905 106
SKODA      032 905 106 B
SKODA      032 905 106 D
SKODA      032 905 106 E
SKODA      032 905 106 F
VOLKSWAGEN      032 905 106
VOLKSWAGEN      032 905 106 B
VOLKSWAGEN      032 905 106 D
VOLKSWAGEN      032 905 106 E
VOLKSWAGEN      032 905 106 F
LAMBORGHINI      032 905 106
LAMBORGHINI      032 905 106 B
LAMBORGHINI      032 905 106 D
LAMBORGHINI      032 905 106 E
LAMBORGHINI      032 905 106 F
BENTLEY      032 905 106
BENTLEY      032 905 106 B
BENTLEY      032 905 106 D
BENTLEY      032 905 106 E
BENTLEY      032 905 106 F

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48010 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48010 NGK:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.