Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 880003 era

Cewka zapłonowa, OEM 880003 ERA

880003 Cewka zapłonowa, OEM ERA
192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880003

producent:

ERA

Ciężar [kg] 1,05
Ilość połączeń 4
Numer artykułu zalecanego dodatku 883040
Numer artykułu zalecanego dodatku 883034
Numer artykułu zalecanego dodatku 883042
Numer artykułu zalecanego dodatku 883064
Numer artykułu zalecanego dodatku 883015
Numer artykułu zalecanego dodatku 883010
Numer artykułu zalecanego dodatku 883007
Numer artykułu zalecanego dodatku 883001
Numer artykułu zalecanego dodatku 883005
nr EAN 8053379088751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880003 ERA

Cewka zapłonowa, OEM 880003 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cewka zapłonowa, OEM 880003 producenta ERA

VOLKSWAGEN

0221603009, 030905106, 032905106, 032905106B, 032905106D, 032905106E, 032905106F, 06B905106D

numery OEM:
VOLKSWAGEN      022 160 300 9
VOLKSWAGEN      030 905 106
VOLKSWAGEN      032 905 106
VOLKSWAGEN      032 905 106 B
VOLKSWAGEN      032 905 106 D
VOLKSWAGEN      032 905 106 E
VOLKSWAGEN      032 905 106 F
VOLKSWAGEN      06B 905 106 D

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880003 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880003 ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.